Liekna viršutinė kūno dalis


Dietologė sklaido mitus, kurie trukdo sulieknėti

Kodėl laikydamosi dietų ir sportuodamos ne visos galime pasiekti išsvajotų matmenų ? Kaip paaiškinti, kad liedamos prakaitą treniruoklių salėje vienos ištirpdo kilogramus, o plaukiodamos baseine nenumeta nė gramo, o kitos - priešingai? Su kuo susiję tai, kad vienos pirmiausia storėja klubų srityje, kitos - pilvo, dar kitos - tolygiai?

Dietologė sklaido mitus, kurie trukdo sulieknėti Raktiniai žodžiai Teksto dydis: saus. Jie linkę tirpti pirmiausia nuo tų vietų, kuriose atsirado vėliausiai. Jei augant svoriui pirmiausia pastorėjo pilvas, nuo jo riebalai nutirps vėliausiai.

Vadinasi, skiriasi ir kiekis hormonų, nuo kurių priklauso figūros proporcijos, medžiagų apykaita, psichika ir dar daugelis kitų dalykų. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad kiekvieno organizmo veikla daugiau ar mažiau liekna viršutinė kūno dalis nuo vienos iš keturių pagrindinių liaukų.

liekna viršutinė kūno dalis

Tai leido visų moterų figūra s sąlygiškai suskirstyti į keturis tipus: raumeningąjį liesokągrakštųjį, kūrybiškąjį ir apetitiškąjį. Toks skirstymas nėra galutinis nes ir kitos liaukos nelieka nuošalyjetačiau atidžiau įsižiūrėjus kiekviename siluete galima įžvelgti vieno šių tipų dominavimą.

Tuo netruko pasinaudoti psichologai ir įrodė, kad kiekvieno figūros tipo turėtojos pasižymi panašiais būdo bruožais ir įpročiais. Vėliau į darbą įsitraukė dietologai, kosmetologai, fizioterapeutai bei kiti specialistai ir sukūrė programą kiekvienam išvaizdos tipui. Jos tikslas - ne sukurti tam tikrą etaloną, bet siekti sveikatos ir harmonijos.

Category: DEFAULT

Negalime pakeisti savo genetinio kodo, tačiau jį žinodamos galime tobulinti kūną. Jeigu taisyklingai maitinsimės, pasirinksime tinkamą fizinį krūvį ir reikiamas kosmetikos priemones, jis mums nuoširdžiai atsidėkos. Jeigu netaisyklingai sportuojate, neatsižvelgdama į genetinius ypatumus, nepaisydama optimalaus krūvio, po treniruotės jausitės visiškai išsekusi.

Nebijokite rūbų, kurių liemuo yra aukštai. Jums netiks platūs nertiniai, plačios apvalios iškirptės, masyvios apykaklės, detalės, pabrėžiančios krūtinę. Netinka plonas vertikaliai dryžuotas audinys, stambūs raštai viršutinėje aprangos dalyje.

Nes logiškas kūno atsakas į klaidingus veiksmus - protestas. Panašiai ir dėl mitybos.

Patikimas būdas atsikratyti nukarusių riebalų ant rankų

Nelygu genetinis tipas, žmogui reikia daugiau vaisių, salotų, mėsos, žuvies ar duonos. Nežinodama savo poreikių ir sumažinusi kalorijų kiekį, atsisakydama ne tų produktų, kurių reikėtų, atsidursite paradoksalioje situacijoje: nuolat jausitės alkana, tačiau priaugsite svorio. Kosmetologai ne tokie kategoriški. Jie pataria tinkamai pasirinkti odos poreikius tenkinančias priemones ir pakoreguoti tam tikro tipo išvaizdos problemas.

liekna viršutinė kūno dalis

Kad paaiškėtų, kas geriausia būtent jums, nereikia sudėtingų medicininių testų. Pakanka atidžiau pažvelgti į veidrodį. Mat daugumos sudėtingų vidinių procesų rezultatas regimas pačiame paviršiuje.

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas - DELFI Sveikata

Ką valgyti? Pasirodo, organizmas pats sprendžia, kokios mitybos jam reikia.

Namų treniruotė su Rūta - 2020 Kovas - 1 treniruotė - Kūno dizainas (viso kūno treniruotė)

Kad ir keista, daug kas priklauso nuo tautybės, genetikos ir šalies, kurioje gyvenate. Reikalas tas, kad protėviai paliko mums savo mitybos įpročius.

liekna viršutinė kūno dalis

Pavyzdžiui, medžiagų apykaita tų, kurie nuo senų laikų gyveno derlingame, šiltame klimate, buvo nusiteikusi vaisiams ir daržovėms. Šiuo atveju organizmas gaudavo viską, ko reikia, iš augalinio maisto, nepasigesdamas mėsos.

liekna viršutinė kūno dalis

Šalto klimato srityse žmonės, priešingai, daugiausia vartodavo gyvulinės kilmės baltymus. Jeigu tokiam žmogui pritaikytume augalinę dietą, jo organizmas nesugebėtų pasisavinti to medžiagų komplekso, kurį lengvai pasisavina jo vegetaras kaimynas.

Šio reiškinio padariniai - stulbinantys.

Dietologė sklaido mitus, kurie trukdo sulieknėti Geriausias būdas lieknėti viršutinę kūno dalį Bet, keista dalykas, apie lieknėjimą žemyn, kad ji ne visada reiškia prarasti tikrąjį svorį skalėje. Fiziniai pratimai norinčioms sulieknėti Padeda formuoti idealų kūną bei greitai ir efektyviai prarasti kūno svorį.

Pavyzdžiui, kinų racione nėra pieno produktų. Tad, dietologų nuomone, jiems turėtų katastrofiškai trūkti kalcio. Tačiau kinai rečiausiai serga osteoporoze, tai yra kaulų atrofija, kuri vystosi dėl kalcio trūkumo.

Fiziniai pratimai norinčioms sulieknėti

Grenlandijos gyventojai, priešingai, valgo tiek daug grietinės, sūrio ir sviesto, kuriuose gausu kenksmingų nesočiųjų riebalų rūgščių, kad europiečiui seniai būtų užsikimšusios visos arterijos.

O jų kraujagyslės švarios kaip kūdikio. Todėl kiekvieną dietą reikia būtinai pritaikyti prie nacionalinės virtuvės ypatumų, gyvenamosios aplinkos ir dar vaikystėje susiformavusių įpročių. Raumeningasis liesokas tipas Dominuojanti liauka - antinksčių.

Esminiai požymiai. Viršutinė kūno dalis stambesnė nei apatinė. Būdingi platūs pečiai, ryški krūtinė, sąlygiškai nedidelis, dažnai plokščias liekna viršutinė kūno dalis, stiprios rankos ir kojos.