Kaip maitinančios motinos gali numesti svorio


Ar mesti svorį, jei maitini? Ką rekomenduojama daryti ir kaip maitintis po gimdymo, kad svoris taptų normalus? Pasakoja mama Silvija, auginanti 11 mėnesių Matuką: Prieš gimdymą neturėjau viršsvorio problemų. Po gimdymo priaugau apie 18 kg, ypač į pabaigą, gal dėl to, kad buvo vasara kaupėsi skysčiai.

Išsyk po gimdymo nukrito 6—7 kg. Užlipus ant svarstyklių nusiminiau: jos nieko gero nerodė. Nebetiko seni drabužiai.

kaip numesti šonines padangas riebalus

Pirmą mėnesį neturėjau apetito: valgydavau vos ne pro ašaras. Antrą mėnesį apetitą atgavau, bet maniau, kad reikia kažką daryti, nes gabaritai nedžiugino… Maitindama Matuką, pradėjau lankyti sporto klubą, bet tam labai trūko laiko. Per mėnesį, kai sportavau, svoris beveik nesumažėjo… Gal dar buvo per anksti?!

Tik tada, kai praėjo dar du mėnesiai — atrodo, nieko specialia ir nedariau! Sparčiu žingsniu daug vaikščiodavau su vaikučiu vežimėlyje. Pavalgydavau pusryčius ir išeidavau į lauką, kad nieko be reikalo nekrimsčiau. Labai norėdavosi pajudėti!

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Daug vaikščiodavau ir taip pamažu plonėjau. Labai daug arbūzų valgiau ir gėriau daug skysčių. Su gydytoja nesitariau, jokių griežtų dietų nesilaikiau — pasitikėjau savimi.

Greit po maitinimo nukrito visi likę kilogramai. Prieš Kalėdas, kai Matukui buvo 4 mėnesiai, svėriau tiek, kiek prieš nėštumą, o gal net prieš vestuves. Tilpau į visus senus drabužius!

  • Kaip pasakyti sutuoktiniui numesti svorio
  • Kaip maitinančios motinos gali numesti svorio - svencioniupsc.lt

Dabar mano svoris normalus. Kiti sako, kad, kol jauna man ejilengviau numesti svorį.

Vienos žadame mažiau valgyti nuo rytdienos, kitos ieškome efektyvios dietos. Ką valgyti žindančiai mamai? Nėra taip paprasta. Bet įmanoma.

Konsultuoja gastroenterologė Edita Kazėnaitė Kuo skiriasi maitinančios krūtimi ir nemaitinančios moters mityba? Po gimdymo rekomenduojama visavertė, arba sveikam žmogui skirta, mityba. Jei sveikas žmogus per parą turėtų gauti vidutiniškai kcal, tai kūdikį maitinanti moteris po gimdymo papildomai turėtų gauti kcal jeigu ji maitina iki 6 mėn. Jeigu net moteris ir nemaitina krūtimi, jai vis tiek tai papildomai rekomenduojama — kcal, kartais — iki kcal.

Papildomos kalorijos reikalingos tam, kad greičiau būtų atkurtos organizmo funkcijos po gimdymo.

kaip visai numesti riebalus

Papildomos kcal reikalingos vidutiniškai iki 6 mėnesių. Paprastai nėštumo metu sveika moteris, jeigu prieš tai jos kūno masės indeksas buvo normalus, vidutiniškai priauga 10—12,5 kg, turinčios viršsvorį — apie 9 kg, o jei prieš nėštumą buvęs mitybos nepakankamumas, tai — maždaug 13,5 kg.

Kas sudaro visavertę pagimdžiusios moters mitybą? Tai kcal per parą, kurias paprastai sudaro proc.

riebalų deginimo prietaisas

Angliavandeniai yra pagrindinis energijos šaltinis. Jų turėtume gauti iš grūdinių produktų, makaronų, bulvių, vaisių ir daržovių. Jokiu būdu — ne saldumynai!

Kokie papildomi vitaminai ir kiti mikroelementai būtini maitinančiai moteriai? Moteris, savo kūdikį maitinanti krūtimi iki 6 mėnesiųpapildomai prie suderintos mitybos turėtų gauti įvairių mikro- ir makroelementų. Daugeliu atvejų motinos mityba neturi įtakos pieno sudėčiai.

numesti svorio 4 kg per mėnesį

Kalcio, fosforo, magnio, cinko kiekis motinos piene nepriklauso nuo jos maisto. Tačiau seleno, folio rūgšties koncentracija priklauso nuo mamos mitybos.

Dažniausiai rekomenduojamas padidintas B grupės vitaminų kiekis: B1, B6, B Jeigu moteris maitina kūdikį, aišku, jos turimos kalcio atsargos senka, tad ji turėtų gauti pakankamai kalcio.

Ar žindymas padeda numesti svorio?

Paprastai sveikai moteriai rekomenduojamas paros kalcio kiekis yra mg, arba 1 gramas. Vidutiniškai po gimdymo moteris turėtų gauti — mg: su maisto produktais, jei toleruoja bei vartoja juos, arba su elementinio kalcio papildu. Aišku, labai reikalinga folio rūgštis, kurios gaunama vartojant mėsos produktus, šviežius vaisius ir daržoves. Nepaisant to, kad laktacijos metu moteris vartoja įvairų maistą: gauna riebalų, baltymų, angliavandenių, papildomai reikėtų vartoti atitinkamų papildų.

Storėti ar lieknėti žindant — ko norėtumėte? Kokį sportą gali atlikti maitinančios motinos? Kokie nemalonūs pojūčiai gali atsirasti bėgiojant po gimdymo Ar galiu bėgioti žindydamas?

Ką daryti, jei žindanti moteris nevalgo mėsos? Jei moteris vegetarė ir nevalgo mėsos, papildomai reikėtų vartoti ne įprastas papildų ir vitaminų, kurie siūlomi vaistinėse ir tenkinantys paros poreikį, dozes, bet didesnes. Reikėtų kreiptis į gydytoją, kad sudarytų individualų planą, kokių papildomų vitaminų, mikroelementų reikia ir kokios dozės vartotinos.

Jei svoris net ir maitinant kūdikį nenukrito, ar būtina dieta? Ar galima dietos laikytis žindant? Kai mama nebemaitina kūdikio, bet jos svoris nenukrito, jį reikėtų koreguoti sudarant individualų mitybos planą.

ggt ir svorio metimas

Jei po gimdymo mama fiziškai aktyvi ir laikosi suderintos mitybos principų, tai dėl svorio tikrai neturėtų kilti problemų. Dažniausiai natūraliai pavyksta atsikratyti viršsvorio maitinant kūdikį krūtimi iki 6 mėnesių.

Nustatyta, kad tokia mama per savaitę netenka apie 0,5 kg svorio, jis sumažėja iki normalaus ar idealaus vidutiniškai per 14 savaičių. Kad nereikėtų papildomų priemonių, naudingiau maitinti krūtimi mažylį.

Tačiau išskirtiniais atvejais, jei antsvoris ar nutukimas buvo nustatytas iki nėštumo, o nėštumo metu svoris dar labiau padidėjo, net ir žindyvėms gali būti siūlomas individualus mitybos planas. Ar maitinančios moters mityba priklauso nuo kraujo grupių? Maitinanti moteris turėtų gauti visaverčio maisto, nesvarbu, kokia jos kraujo grupė. Kraujo grupė turi įtakos kitiems žmogaus organizmo dalykams, bet ne mitybai ir maisto produktams.

svorio netekimas po 5 metų

Kaip nustatoma individuali dieta? Ištiriame pacientės sveikatą, prarasti riebalus ilgą laiką antropometrinius duomenis, nustatome kūno masės indeksą, išsiaiškiname, kokiomis lėtinėmis kaip maitinančios motinos gali numesti svorio serga, įvertiname lipidų, baltymų apykaitą. Aišku, išsiaiškiname, kokius produktus toleruoja ar ne. Kai kurios moterys dėl fermentų stokos ar įvairių alerginių reakcijų netoleruoja grūdinių, jūros produktų, pieno.

Atsižvelgdami į minėtus veiksnius, parenkame individualų mitybos planą ir pagal pageidavimą per kiek laiko ir kokį įsivaizduoja idealą.

Mes tik rekomenduojame atitinkamą dietą — nuo jos motyvacijos ir noro priklauso visi rezultatai. Rekomenduojame svorį mažinti pamažu: po 2—3 kg per mėnesį, bet ne daugiau, kad medžiagų apykaita būtų tolygesnė.

Neįmanoma per mėnesį ar per du atsikratyti 10—20 kg, nes tai nesveika organizmui, širdies, smegenų, kepenų veiklai ir pan. Ką daryti, jei moteriai kasdien norisi saldumynų?

Saikingai vartoti. Pavyzdžiui, šokolade yra būtinų medžiagų imuninei sistemai, nervų sistemai ir kitoms funkcijoms palaikyti. Paprastai rekomenduojame vartoti kuo įvairesnį maistą. Svarbu, kad moteris maždaug tuo pačiu metu valgytų pusryčius, pietus, vakarienę ir 1—3 kartus užkandžiautų. Tuomet tolygiau sunaudojamos kalorijos. Kaip maitinančios motinos gali numesti svorio, ar moteris suvalgys ar kcal, jei ji daug juda ar sportuoja, kalorijos per dieną pasiskirstys tolygiai, nekils problemų dėl didėjančio svoriu.

Ką sveikiausia gerti maitinant krūtimi?

  • Jfk riebalų degintojas
  • Svorio metimo patarimai maitinančioms mamoms. Svorio Belgija

Aišku, natūralų vandenį, sultis, kefyrą. Paprastai sveikas žmogus per parą turėtų suvartoti 1,5 l skysčių iš viso su sriubomis ir pan.

Tinkama mityba norint numesti svorio su HB

Patariama gerti tuos skysčius, kuriuos moteris mėgsta. Kiek galima gerti kavos? Po gimdymo kūdikį maitinančioms krūtimi motinoms galima išgerti ne daugiau kaip 2 puodelius kavos.

Ačiū už pokalbį.

Greitas svorio metimas po gimdymo — žala sau ir mažyliui Apie maitinimą krūtimi ir tirpstančius kilogramus 13bsgc. Planuojančiai mama tapti moteriai beje, tėčiui taip pat būtina sveikai maitintis ir sveikai gyventi, atsisakant ydingų įpročių. Tinkama mityba padidina tikimybę pastoti bei pagimdyti sveiką kūdikį. Ajurvedos patarimai maitinančioms mamoms - 13bsgc.