Svoriai deginantys riebalai


svoriai deginantys riebalai

No Comments on 5 mitai apie sportą ir riebalų deginimą Kai suprasite, kad kalorijų deficitas yra vienintelis dalykas, dėl kurio netenkame riebalų, tikriausiai pradėsite sukti galvą apie kitus dalykus, kuriuos girdėjote apie riebalų dingimo priežastis.

Tai atskiros temos, kurias apžvelgsime kituose straipsniuose.

Deginantys riebalų svoriai, 6 riebalų deginimo klaidos | vadzgirys.lt

Aš kalbu konkrečiai apie sportą čia ir apie daugybę riebalų deginimo mitų. Išsklaidykim šiuos mitus. Riebalus galima deginti konkrečios kūno vietos Sklindo idėja, kad yra specialių pratimų, skirtų konkrečių kūno vietų riebalų deginimui.

svoriai deginantys riebalai

Kaip ir atliekant pilvo preso pratimus, deginami pilvo riebalai, nugaros pratimai degina nugaros riebalus, kojų pratimai degina kojų riebalus, krūtinės pratimai nukreipiami į vyro krūtis, veido pratimai atsikrato veido riebalų ir pan. Tai iš tikrųjų nėra tiesa. Nes pratimai yra skirti raumenims, o ne riebalams ant tų raumenų.

svoriai deginantys riebalai

Tai tik kvailas mitas, ne kartą paneigtas tiek svoriai deginantys riebalai pasaulyje, tiek tyrimuose. Tai taip pat mitas ir dėl dviejų skirtingų priežasčių: Pirma, nors kai kurie pakartojimų diapazonai gali būti daugiau ar mažiau idealūs tam tikriems tikslams pasiekti, raumenys gali būti statomi VISUOSE pakartojimų diapazonuose, nepriklausomai nuo to, koks aukštas jis gali būti. Antra, nėra nieko, kas atsitinka, kai jūs naudojate mažiau svorio ar daugiau pakartojimų, o svoriai deginantys riebalai staiga suteikia pratimui stebuklingą sugebėjimą susitelkti į riebalus ant jūsų treniruojamos kūno dalies.

Rinkitės jums ir jūsų organizmui draugiškus produktus. Štai penki, kurie tiks ir dabar, vasaros metu, ir tuomet, kai už lango spaus šaltukas. Kokosų aliejus Kvapnus, puikiai tinkantis maisto gamybai, be to, gausus gerųjų riebalų, be kurių svoriai deginantys riebalai.

Iš tikrųjų reikšmingiausias dalykas, kuris gali nutikti, kai pakeičiate sunkesnį svorį raumenims augti į lengvesnį svorį numanomu riebalų deginimo tikslutai yra stimulo, kuris suteikia jūsų kūnui priežastį išlaikyti jūsų turimą raumenį sumažinimas… dėl to gali sumažėti raumenys.

Tai yra visiška priešingybė tam, ką norite daryti, kai bandote mesti svorį neprarasdami raumenų masės.

Kokiais svoriais deginti riebalus, Nuorodos kopijavimas

Jūsų kūnas nežino ir nerūpi, kokį pratimą jis atlieka ar kokią įrangą jis naudoja. Ir nė vienas iš jų negali būti tiesiogiai nukreiptas į kūno riebalus.

svoriai deginantys riebalai

Ale, jei norite būti didelis ir stambus, atlikite šiuos pratimus ir šias treniruotes, tačiau jei norite būti liekni, tonuoti ir ryškūs, atlikite šiuos pratimus ir šias treniruotes, nes jie skirti būtent šiam kūno tipui.

Atsiprašau bet ne. Viskas, ką galite padaryti, tai prarasti ar įgyti raumenis ant tos kūno dalies, arba prarasti arba priaugti riebalų toje kūno dalyje.

svoriai deginantys riebalai

Ir jei man reikės vėl pasikartoti, aš tai padarysiu: nėra nieko, ko negalėtumėte padaryti išskyrus riebalų nusiurbimąkad susitelktumėt į tam tikrą riebalų sritį tam tikroje kūno vietoje, taip pat negalite tiksliai pasirinkti, kur numesite svorį.

Tai neįmanoma.

Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus

Tai yra mėšlina koncepcija, kurią bandoma parduoti moterims ir kuri tęsia įvairius neproduktyvius mitus apie treniruotes su svoriais. Kardio ir Metabolinės treniruotės degina riebalus. Galiausiai, mes turime labiausiai paplitusius riebalų deginimo pratimus: kardio ir metabolines treniruotes. Kai kas nors nusprendžia pradėti sportuoti norėdamas numesti svorio, tai yra tas užsiėmimas, kurį jie dažniausiai daro.

Kadangi tipiniam žmogui susidaro įspūdis, kad paprasčiausias šios treniruotės reiškia riebalų praradimą. Bet tai nebūtinai tiesa, nes tokia mankšta — savaime — nesukelia riebalų praradimo.

Tai degina kalorijas.

svoriai deginantys riebalai

Ir tik tuo atveju, jei kartu su jūsų dieta bus nuolatinis kalorijų deficitas, iš tikrųjų bus prarasta kokia nors reikšminga kūno riebalų dalis. Deja, to neužtenka, nes dauguma šių dalykų yra tiesiog neveiksmingos nesąmonės, o dalykus, kurie gali veikti pvz. Tai reiškia, kad nepaisant to, kiek kalorijų sudeginate per treniruotes, jie nesudegins riebalų, jei vis tiek valgote tokį kiekį, kuris neleidžia susidaryti deficitui.

5 mitai apie sportą ir riebalų deginimą

Taigi tai, kas suprantama, yra tai. Kiekviena ac chemo svorio netekimas rūšis, sudeginanti reikšmingą kalorijų kiekį, GALI sukelti riebalų praradimą … bet tik tuo atveju, jei tai lemia nuolatinį kalorijų deficitą, atsirandantį kartu su jūsų dieta. Jei taip iš tikrųjų atsitiks, deginsite riebalus.