Nustatant pasiekiamus svorio metimo tikslus,


Kodėl baltymų kiekis svarbus metant svorį? / Ką aš valgau, kad surinkčiau pakankamai baltymų

Tokiu būdu galėsite stebėti ar tikrai progreso nėra ar tiesiog jo nepastebėjote Aš naudoju FitNotes apss'ą. Spontaniškos treniruotės kai nevedamas treniruočių žurnalas o daroma kas tik papuola apsunkina progreso sekimą, nes kiekviena treniruotė būna skirtinga ir negalime palyginti kokiu svoriu kiek pakartojimų padarėme prieš savaitę ar mėnesį.

nustatant pasiekiamus svorio metimo tikslus

Nuo to priklauso ar kalorijų kiekis bus toks kokio reikia palaikymui ar mažesnis svorio metimui,ar bus kalorijų perteklius, kad svoris augtų. Sumažinus dienos kalorijų suvartojimą — kcal, kūno svoris gali sumažėti vidutiniškai maždaug 0,5 kg per savaitę arba dar 2 kg per mėnesį.

nustatant pasiekiamus svorio metimo tikslus

Jūsų išsikeltas tikslas turi būti - konkretus, išmatuojamas, įgyvendinamas, realistiškas, apibrėžtas laike. Dažnai žmonės išsikelia neįgyvendinamus tikslus,tarkime atsikratyti 20 kg per savaitę. Tai yra visiškai neįmanoma numesti tokį kiekį svorio sveikais ir protu suvokiamais būdais.

nustatant pasiekiamus svorio metimo tikslus

Nustatyti realius svorio metimo tikslus yra mhc svorio svarbu, nes priėmus griežtus ir sunkiai pasiekiamus tikslus dažnai galime patirti nesėkmę ir nuleisti rankas. Chrysi Koliaki, Theodoros Spinos, [ Defining the optimal dietary approach for safe, effective and sustainable weight loss in overweight and obese adults. Healthcare Basel.

nustatant pasiekiamus svorio metimo tikslus

Juma Iraki, Peter Fitschen, [ Nutrition recommendations for bodybuilders in the off-season: A narrative review. Sports Basel.

nustatant pasiekiamus svorio metimo tikslus

Byrne S. Weight maintenance and relapse in obesity: A qualitative study.